آموزش خیاطی مبتدی ( برو به)

آموزش خیاطی مبتدی را به شما آموزش میدهیم و منابع مختلف آموزش خیاطی را معرفی و بخشی از آموزش های مهم خیاطی رو ارائه میکنیم

آموزش دوخت جلیقه زنانه

  • ۱۵:۳۰

 خیاطی جلیقه آسان زنان

آیا تاکنون الهام گرفته شده از لباسی که دیگران در آن پوشیده و فکر می کنند ، "مرد ، کاش چنین چیزی را داشتم". خوب ، این نوعی از آنچه اتفاق افتاد هفته دیگر است. من در خارج از خانه با همسایه صحبت می کردم ، وقتی دختر 2 ساله اش در جلیقه گلهای تند و زنانه قدم زد. چشمانم فوراً سبز شد و من نسبت به لباس بیرونی یک کودک نو پا حسادت کردم. بوهااهاها - غمگین اما واقعی. من به مادرش گفتم که عشق من به جلیقه دخترش است ، و او به سادگی گفت ، "خوب ، چرا شما یکی نمی کنید؟"

و این فقط کاری است که من کردم

اتفاقی افتاده است که این پارچه گازدار دوتایی ژاپنی نانی ایرو فواری ، دو نفره در اطراف خود نشسته ، فقط منتظر پروژه عالی باشید. من زودتر از آن استفاده می کردم ، اما 1 حیاط از هر پارچه تقریباً برای هر چیزی کافی نیست. به جز این 1 حیاط پارچه لحاف فقط برای جلیقه مناسب است.

چگونه جلیقه زنانه را دوختیم.

 تا کنون ساده ترین جلیقه زنان دوختن 

 تا کنون ساده ترین جلیقه زنان دوختن 

سطح مهارت - مبتدی
زمان مورد نیاز - 1 - 1.5 ساعت

مواد مورد نیاز:

1 پارچه لحاف دو طرفه حیاط
کاپشن یا پیراهن کشش گشاد
1 دکمه
ملزومات اساسی خیاطی
چگونه می توان یک آسان کار را دید
 تا کنون ساده ترین جلیقه زنان دوختن

ژاکت یا تی شرت خود را مستقیماً بر روی پارچه خود ، بر روی چین قرار دهید. دور خط گردن ، زره پوش ، درزهای جانبی و جلوی آن را برش بزنید و الگوی خود را تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که به میزان دلخواه کمک هزینه درز را اضافه کنید.
قبل از شروع به دوخت ، تمام لبه های خام را روی هر قطعه الگوی یا سرگر یا بخیه زیگزاگ به پایان برسانید تا از ساییدگی جلوگیری کنید. (البته ، شما می توانید کاملاً این جلیقه را ردیف کنید - اما ما در اینجا ساده ترین DIY صحبت می کنیم ، نه نسخه اندود شده با یقه و جیب.)
جلیقه های جلو و عقب سمت راست خود را در کنار هم قرار دهید ، درزهای شانه را ببندید و دوختید.
جلیقه خود را باز کنید و لبه خام بازوی خود را به سمت طرف اشتباه بکشید ، در حالی که خم می شوید. خیاطی کنید و برای دیگر زره پوش ها و گردنبندها خود را تکرار کنید.
جبهه های راست جلیقه را با هم بچسبانید ، و درز جانبی را تطبیق دهید. پین و دوخت.
پنجه جلیقه را به طرف طرف خم کرده ، سوزن بزنید و ببندید. دکمه و دکمه دوخت در طرف های مقابل جلوی جلیقه.
* اختیاری - برای یک لبه پایین مورب ، به سادگی گوشه های جلوی پایین را به سمت طرف اشتباه بچرخانید و در جای خود قرار دهید. برای اطمینان از دوختن در اطراف.

 

 خیاطی جلیقه آسان زنان
آیا تاکنون الهام گرفته شده از لباسی که دیگران در آن پوشیده و فکر می کنند ، "مرد ، کاش چنین چیزی را داشتم". خوب ، این نوعی از آنچه اتفاق افتاد هفته دیگر است. من در خارج از خانه با همسایه صحبت می کردم ، وقتی دختر 2 ساله اش در جلیقه گلهای تند و زنانه قدم زد. چشمانم فوراً سبز شد و من نسبت به لباس بیرونی یک کودک نو پا حسادت کردم. بوهااهاها - غمگین اما واقعی. من به مادرش گفتم که عشق من به جلیقه دخترش است ، و او به سادگی گفت ، "خوب ، چرا شما یکی نمی کنید؟"
و این فقط کاری است که من کردم
اتفاقی افتاده است که این پارچه گازدار دوتایی ژاپنی نانی ایرو فواری ، دو نفره در اطراف خود نشسته ، فقط منتظر پروژه عالی باشید. من زودتر از آن استفاده می کردم ، اما 1 حیاط از هر پارچه تقریباً برای هر چیزی کافی نیست. به جز این 1 حیاط پارچه لحاف فقط برای جلیقه مناسب است.
چگونه جلیقه زنانه را دوختیم.
راه آسان

 

 تا کنون ساده ترین جلیقه زنان دوختن 


 تا کنون ساده ترین جلیقه زنان دوختن 

سطح مهارت - مبتدی
زمان مورد نیاز - 1 - 1.5 ساعت

مواد مورد نیاز:

1 پارچه لحاف دو طرفه حیاط
کاپشن یا پیراهن کشش گشاد
1 دکمه
ملزومات اساسی خیاطی

چگونه می توان یک آسان کار را دید
 تا کنون ساده ترین جلیقه زنان دوختن 

the easiest women's vest sewing DIY, ever.


ژاکت یا تی شرت خود را مستقیماً بر روی پارچه خود ، بر روی چین قرار دهید. دور خط گردن ، زره پوش ، درزهای جانبی و جلوی آن را برش بزنید و الگوی خود را تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که به میزان دلخواه کمک هزینه درز را اضافه کنید.
قبل از شروع به دوخت ، تمام لبه های خام را روی هر قطعه الگوی یا سرگر یا بخیه زیگزاگ به پایان برسانید تا از ساییدگی جلوگیری کنید. (البته ، شما می توانید کاملاً این جلیقه را ردیف کنید - اما ما در اینجا ساده ترین DIY صحبت می کنیم ، نه نسخه اندود شده با یقه و جیب.)
جلیقه های جلو و عقب سمت راست خود را در کنار هم قرار دهید ، درزهای شانه را ببندید و دوختید.
جلیقه خود را باز کنید و لبه خام بازوی خود را به سمت طرف اشتباه بکشید ، در حالی که خم می شوید. خیاطی کنید و برای دیگر زره پوش ها و گردنبندها خود را تکرار کنید.
جبهه های راست جلیقه را با هم بچسبانید ، و درز جانبی را تطبیق دهید. پین و دوخت.
پنجه جلیقه را به طرف طرف خم کرده ، سوزن بزنید و ببندید. دکمه و دکمه دوخت در طرف های مقابل جلوی جلیقه.
* اختیاری - برای یک لبه پایین مورب ، به سادگی گوشه های جلوی پایین را به سمت طرف اشتباه بچرخانید و در جای خود قرار دهید. برای اطمینان از دوختن در اطراف.
و شما تمام شد!

 

 تا کنون ساده ترین جلیقه زنان دوختن 

آن پسر بد را مانند 2 ساله ای که تو نیستی ، راک بزن. شاید حتی مانند همه وبلاگ نویسان مد ، کبوتر پا بایستید و به سختی به انگشتان پا خیره شوید ، زیرا سعی می کنید به طرز ناامیدانه ای در غاصب وزش باد مانند زندان که در خارج اتفاق می افتد ، دمیده نشوید.
من این لباس را دوست دارم ... مکالمه و همه. من برای بهار خیلی آماده هستم :).
 تا کنون ساده ترین جلیقه زنان دوختن 

 

خیلی متشکرم که متوقف شده اید ، و تا دفعه دیگر ...
خیاطی مبارک!

  • ۱۲۵۷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برو به آموزش خیاطی مبتدی-خیاطی-آموزش خیاطی-آموزش خیاطی باالگو-آموزش خیاطی آسان-اموزش خیاطی-خیاطی-خیاطی درخانه-آموزش خیاطی زنانه-آموزش خیاطی مردانه-اموزش خیاطی زنانه
طراحی شده آموزش خیاطی بروبه کلیه مطالب مربوط به این وبلاگ میباشد آموزش خیاطی بروبه