آموزش خیاطی مبتدی ( برو به)

آموزش خیاطی مبتدی را به شما آموزش میدهیم و منابع مختلف آموزش خیاطی را معرفی و بخشی از آموزش های مهم خیاطی رو ارائه میکنیم

نحوه استفاده از الگوی آماده

  • ۱۰:۳۴

چگونگی ‌استفاده از ‌الگوهای ‌آماده

برای این‌که بتوانید از الگوهای آماده استفاده کنید باید به راهنما توجه کنید.

در راهنما مثلا می‌گوید: برای مدل شماره 22 باید از الگوی 1ـ ب استفاده کنید. در این صورت شما یک الگوی 1 ـ ب دارید که خط‌های مختلفی در آن الگوهای لباس‌های گوناگون را ارائه داده‌اند از میان الگوها آن صفحه را پیدا می‌کنید. حالا به راهنما مراجعه می‌کنید و می‌بینید گفته شده است خط ـ . ـ . ـ . ـ را دنبال کنید. حالا از میان همه خطوط درهم و برهم باید دنبال همین خط بگردید گاهی از این نوع خط رنگ‌های گوناگون هست و به شما گفته می‌شود مثلا رنگ سبز آن را تعقیب کنید.

برای کپی‌برداری از الگو روش‌های مختلفی وجود دارد.

شخصا از کاغذپوستی استفاده می‌کنم و اگر می‌خواستم از کاغذ الگو یا کاغد پوستی که شفافیت کافی نداشت استفاده کنم یک پنبه را به قدری نفت آغشته می‌کردم و روی بخشی از آن که در امتداد خط نقشه بود می‌کشیدم تا همه چیز کاملا شفاف شود.

تا این‌که یکی از دوستانم روش دیگری را پیشنهاد کرد که واقعا روش خوبی است.

نحوه استفاده از الگوی آماده

این روش به این ترتیب است که یک قطعه نایلون بزرگ از آنها که برای کاور کردن به کار می‌رود و قدری ضخیم است بردارید و روی الگو بیندازید. در این صورت قطعات الگو بخوبی دیده می‌شود. حالا بایک ماژیک غیروایت‌برد (مثل ماژیک سی‌دی) براحتی خطوط را دنبال کنید. هر جا به فلشی رسیدید که جلوی آن نوشته بود + 20 سانتی‌متر یعنی همان خط را با همان امتداد 20 سانت ادامه دهید. معمولا دو سه سایز از یک لباس وجود دارد و گاهی هریک از این الگوها اسمی دارند مثلا ف که به سایز ف1 و ف2 و ف 3 نامیده می‌شود و طبق راهنمای الگو شما باید یکی را که به سایز شما نزدیک‌تر است انتخاب کنید. اگر سایزی را انتخاب کنید که دور باسن و دور سینه آن تطابق دارد می‌توانید با بزرگ‌تر کردن ساسون یا گرفتن از پهلوی کمر اندازه خود را به دست آورید. اما اگر سایزی را انتخاب کنید که دور باسن و دورسینه آن کوچک‌تر باشد کل الگو به هم می‌خورد.

بعد از این‌که الگوی خود را با ماژیک روی ورقه نایلونی کشیدید می‌توانید آن را با قیچی جدا کنید. این الگو‌ها بدون محاسبه روی هم خورد‌ها و جای درز‌ها است و برای آن باید مقادیر لازم را روی برش پارچه اضافه کنید. روی هم خوردهای جلوی لباس یا روی الگو درآمده است یا علامتی برای اضافه کردن یا روی الگو تازدن دارد که که باید به آن توجه کنید.

معمولا جاهایی که باید تکه‌دوزی شود یا جای جیب است با خط چین یا طرح نشان داده شده است. در این موارد از خط ممتد استفاده می‌شود.

جاهایی از لباس که باید روی دولا انداخته شود نیز از همین خط ممتد برای نشانه‌گذاری استفاده می‌شود. تکرار دفعات برش یک الگو را نیز باید طبق راهنما عمل کنید.

این مجلات خیاطی معمولا بخشی را دارند که شما را راهنمایی می‌کند قطعات را چگونه به هم وصل کنید. سجاف‌ها را چطور لایی و آسترکشی کنید و ریزه‌کاری‌های دوخت به چه ترتیب است.

  • ۳۷۴

خرید الگو خیاطی چاپی مناسب تولیدی

  • ۱۲:۴۳

خرید الگو خیاطی

الگوی خیاطی در تولید هرگونه لباس اهمیت ویژه ای دارد چرا که الگو خیاطی مناسب و استاندارد کمک شایانی در دوخت و زیبایی تن پوشی لباس دارد. در سایت سیماکده ما با سابقه فعالیت 10 ساله سی کردیم الگو های استاندارد و بدون ایراد را برای شما تهیه و گرد آوری کنیم. الگوهای رایگانی که در سطح وب منتشر شده به هیچ عنوان مناسب اندام ایرانی نیست و از سایت های خارجی دانلود شده هستند و ما هم برای خریداران مجموعه الگو های آماده سیماکده مجموعه الگو های رایگان خیاطی را به صورت رایگان در اختیارن عزیران قرار میدهیم، این مجموعه الگوی رایگان شامل بیش از 170 نوع لباس در سایزبندی هست. اما همانطور که گفتیم الگو های رایگان اصلا مناسب اندام ایرانی نیستند وهیچ پشتیبای ندارند پس پیشنهاد میکنیم حتما از الگو های چاپی و استاندارد سیماکده استفاده کنید و از پشتیبانی بعد از فروش هم بهره مند شوید.
الگوی خیاطی | الگو خیاطی | خرید جدیدترین الگوهای خیاطی
خصوصیات پکیج الگوی برگ زرین سیماکده:
  • روی کاغذ با کیفیت و بوسیله دستگاه چاپ شده
  • دارای جعبع مقوایی بوده که به شما این امکان را داده تا به مدت طولانی از الگو ها نگهداری کنید.
  • داری جذول سایزبندی و فیلم آموزشی میباشد که با به صورت سی دی همراه الگو ها ویا به صورت فایل تصویری کم حجم بعد از خرید روی تلگرام ارسال میگردد.
  • با وجود توضیحات کامل در فیلم های آموزشی ; پاسخگویی به سوالات در رابطه با چگونگی استفاده از الگو ها بعد از خرید وجود خواهد داشت.
  • قیمت استثنایی الگوی خیاطی آماده
  • تمام الگو های آماده قبل از چاپ توسط استاد خانم حسینیان راد اجرا و رفع ایراد شده بدون خطا تقدیم به عزیزان میگردد. لازم به ذکر هست که الگو های خیاطی سیماکده با وجود تمام ویژگی ها قیمتی پایین تر از الگو خیاطی آماده سایر سایت ها و کانال را دارا میباشد در بعضی پک ها این تفاوت قیمت نزدیک نصف قیمت الگو های سایر سایت ها و یا کانال هست که این گفته با توجه به اینکه دوستان عزیز معمولا از وبسایت ها و یا کانالاهای دیگر م بازدید داشتند وخود شاهد بر این ادعا میباشد.

منابع:

https://bit.ly/3lAAyPI

https://cutt.ly/EgolpGR

https://tinyurl.com/y4helu7b

http://ouo.press/RKQZVr

http://bit.do/fKb58

  • ۳۳۵
برو به آموزش خیاطی مبتدی-خیاطی-آموزش خیاطی-آموزش خیاطی باالگو-آموزش خیاطی آسان-اموزش خیاطی-خیاطی-خیاطی درخانه-آموزش خیاطی زنانه-آموزش خیاطی مردانه-اموزش خیاطی زنانه
طراحی شده آموزش خیاطی بروبه کلیه مطالب مربوط به این وبلاگ میباشد آموزش خیاطی بروبه